Search
Close this search box.
Search

NJEMAČKI POLICAJCI OTKRILI ŠTO JE TRAŽIO 90-GODIŠNJAK U KOLICIMA: Nije mogao govoriti, ali im je prstom pokazivao prema jednom smjeru

Prije nekoliko dana policija u Bischofsheimu blizu Groß-Geraua nedaleko od Frankfurta dobila je poziv građana koji su na ulici vidjeli 90-godišnjaka u invalidskim kolicima.

 

Građani koji su zvali su bili zabrinuti jer je starac samo sjedio u kolicima. Kad su dvojica policajaca stigla, starac nije mogao komunicirati, shvatili su da dobro ne čuje, samo im je prstom pokazivao u jednom smjeru.

Policajci su gurali kolica starca do mjesta prema kojem je pokazivao. Odveli su ga na groblje, odnosno na grob njegove supruge.

Starac je skinuo kapu, počeo se moliti i zaplakao. Budući da se o grobu više nije mogao samostalno brinuti, policija je uredila nadgrobnu ploču.

Pomoću imena njegove supruge na nadgrobnoj ploči su doznali i ime i prezime starca i adresu stanovanja pa su ga otpratili kući. Starac im je obojici dao po bombon u znak zahvalnosti. 

– To nas je jako dirnulo – rekli su policajci.

Na Instagram profilu policije u Hessenu, jedan je policajac objavio fotografiju uz koju je napisao: “Bila je ovo vrlo posebna vrsta intervencije. Postoje različiti zadatci, ali ovaj je bio jako dirljiv”. 

Fenix-magazin/MD


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Als Polizist*in erlebt man im Dienst die unterschiedlichsten Einsätze.⁣ Es gibt Einsätze, die lange nachwirken, die einzigartig sind oder die einfach nur besonders berühren.⁣ ⁣ Unser Kollege Dawid möchte euch von solch einem Einsatz erzählen: ⁣ “Auf diesem Bild seht ihr einen 90-jährigen älteren Herrn, der im Rollstuhl sitzt und kaum mehr sehen, nicht hören und nicht mehr sprechen kann. Passanten alarmierten die Polizei, weil er mitten auf der Straße stand und man sich Sorgen machte. Als wir dort ankamen, fiel uns die Kommunikation mit ihm sehr schwer. Wir wussten nicht, wo er hingehört, er zeigte jedoch mit seinem Finger mehrfach in Richtung des naheliegenden Friedhofs. Ermittlungen bezüglich seines Wohnortes verliefen vorerst negativ. Wir hatten also keinen Namen, keine Verständigung und keine weiteren Hinweise auf seine Herkunft.⁣ ⁣ Wir entschieden uns dazu, den Herrn dorthin zu schieben, wohin sein Finger zeigte. Er führte uns auf den Friedhof. Auch dort gab er uns die Richtung an, bis wir an einem bestimmten Grab standen. Dort zog er seinen Hut ab und fing an zu beten. Die Tränen in seinen Augen waren kaum zu übersehen. Wir standen hinter ihm und warteten schweigsam, bis er sein Gebet zu Ende geführt hatte. Es stellte sich heraus, dass es das Grab seiner Ehefrau war.⁣ ⁣ Er selbst war nicht mehr in der Lage, das Grab zu pflegen. Den Part übernahmen wir als Polizei für ihn und haben anschließend das Grab seiner verstorbenen Ehefrau zurecht gemacht.⁣ ⁣ Über die Aufschrift auf dem Grabstein konnten wir herausfinden, wie der Herr heißt und auch seinen Wohnort ermitteln. Dort schoben wir ihn dann quer durch die Stadt hin und bekamen als Dankeschön jeweils jeder ein Pfefferminz Bonbon. Wir waren sehr gerührt davon.⁣ ⁣ Ein Einsatz der ganz besonderen Art…⁣ ⁣ Euer Dawid ❤️ (@dawidonimacaroni )”⁣ ⁣ #polizei #polizeihessen #einsatz #mitblaulichtindiezukunft

Objavu dijeli Polizei Hessen Karriere (@polizeihessenkarriere)

Povezano

LIGA PRVAKA: Rukometaši Barcelone napravili veliki korak
OTVORENO MOSTARSKO PROLJEĆE: 26. Dani Matice hrvatske Mostar počeli izložbom Sofije Naletilić
Igrači U-10 nogometne momčadi Croatije München / Foto: Fenix (SIM)
USPJEŠAN POSJET DOMOVINI: Mladi U-10 nogometaši Croatije München nastupili na turniru NK Bubamara Prečko
BILEK NAKON SASTANKA MANJINA: Dajemo potporu Jandrokoviću za šefa Sabora
POMOĆ IM NIJE TREBALA: Nakon putovanja u Mekku njemački Jobcenter traži od jedne obitelji da vrate 22.600 eura
nogometna lopta
XAVI: Vjerujem da je za Barcu bolje da ostanem