Ponedjeljak, 27/06/2022
Vozilo hitne pomoći u Njemačkoj (Ilustracija) / Foto: Fenix (MD)

NJEMAČKI LIJEČNICI POSLALI UPOZORENJE: Neuobičajena zaraza dovela do smrti muškarca

Jedan 63-godišnji Nijemac umro je zbog zaraze rijetkom infekcijom koju je zadobio nakon što ga je polizao njegov pas.

 

Nakon tog slučaja liječnici u Njemačkoj upozorili su vlasnike kućnih ljubimaca da potraže hitnu medicinsku pomoć ako primijete simptome nalik gripi. Izvješće o tome slučaju objavljeno je prošloga mjeseca u časopisu The European Journal of Case Reports in Internal Medicine.

Inače zdrav muškarac umro je nakon infekcije bakterijom Capnocytophaga canimorsus, koja se obično nalazi u ustima pasa i mačaka, a na ljude se prenosi u izuzetno rijetkim slučajevima i to najčešće putem ugriza, piše CNN. Ali, u ovom slučaju, pas nije ugrizao svog vlasnika.

“Pas, jedini kućni ljubimac muškarca, prethodnih je tjedana dodirnuo i lizao svog vlasnika, ali ga nije ugrizao ili ozlijedio”, piše u priopćenju liječnika iz bolnice Crvenog križa u Bremenu.

Muškarac je prvotno liječnike izvijestio o simptomima sličnim gripi, no kasnije je zaradio tešku sepsu i purpuru fulminans, akutni poremećaj krvne slike koji uzrokuje pojavu modrica na koži, promjenu boje kože, ali i nekrozu.

Muškarac se liječio na intenzivnoj njezi, ali njegovo se zdravlje nastavilo pogoršavati te je naposljetku umro zbog višestrukog zatajenja organa.

U Sjedinjenim Državama, tom se infekcijom u svibnju zarazila stanovnica Ohija te su joj amputirane noge i ruke. Liječnici smatraju da se inficirala Capnocytophagom canimorsus kada joj je štene njemačkog ovčara polizalo otvorenu ranu.

Fenix-magazin/IM

Pogledajte drugo

PASSAU: Stanari u šoku, bager im se zabio u kuću

Vozač bagera u Schaldingu u gradskoj četvrti Passaua u ponedjeljak ujutro, oko 6. 45 sati …